Adoptie

Adoptie op afstand

Doordat de stichting alsmaar groter wordt en er dieren bijkomen die na verloop van tijd niet meer te herplaatsen zijn, kan dit door de hoge leeftijd zijn. Of dieren hebben of krijgen een chronische ziekte. Deze dieren blijven dan ook permanent wonen bij stichting dumpie.

Maar om deze dieren toch nog een leuke oude dag te geven, zoeken we sponsors die deze dieren willen adopteren. Het is haast onmogelijk voor onze penningmeester Ella Haaker om het medische kostenplaatje en de speciale voeding van deze dieren zelf uit eigen zak te betalen. Er zijn een aantal katten met problemen, maar ook honden en een paar zeer oude konijntjes. Die hebben allemaal extra zorg en medicijnen nodig. Deze dieren komen binnenkort met foto en een verhaaltje in deze rubriek te staan. Mocht U door omstandigheden zelf geen huisdier kunnen houden, dan is dit een mooi alternatief ! U wordt door ons op de hoogte gehouden via onze nieuwsbrief en foto die we U toezenden. De bedragen van de te adopteren dieren zijn:

• hond: 15,00 euro
  • kat: 13,00 euro
  • konijn: 5,00 euro
  • cavia en vogels 4,00 euro

Deze bedragen zijn per maand.

U kunt zich opgeven door Ella telefonisch te benaderen op nummer: 06-24499187 of u kunt een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Deze rubriek is pure noodzaak! We hopen dan ook dat U ons wilt steunen.

Namens alle noodbehoeftige dieren danken wij U.

Dino is inmiddels helaas overleden

Sneeuwbal

Max is inmiddels helaas overleden

Droppie is inmiddels helaas overleden