Help

Steun het werk van Stichting Dumpie !

Mocht het werk van Dumpie U aanspreken en heeft U iets voor de stichting over dan is een donatie meer dan welkom. U kunt natuurlijk ook vaste donateur worden. Bij regelmaat wordt u op de hoogte gehouden van ons werk. Ook is de Stichting altijd bereikbaar om openheid van zaken te geven omtrent de financiƫn. Baten ten behoeve van de Stichting worden puur en alleen benut voor de dieren.

Namens alle dieren bij voorbaat dank.

Gironummer: 9554794 t.n.v. Stichting Dierenopvang Dumpie te Den Haag.

Een legaat of schenking aan onze stichting

Iets schenken of nalaten aan St. dierenopvang Dumpie te Den Haag kan op verscheidene manieren. St. dierenopvang Dumpie kan als rechtspersoon geheel of als mede-erfgenaam benoemd worden in het testament, wat inhoudt dat de Stichting geheel of gedeeltelijk recht heeft op de nalatenschap. Als u besluit de Stichting niet als erfgenaam te benoemen, maar wel in uw testament wilt bepalen dat St. dierenopvang Dumpie recht heeft op een bepaald goed of geldbedrag uit uw nalatenschap kunt u dit specifiek regelen via een legaat. Aan legaten kunnen ook voorwaarden verbonden worden, denk aan de zorg voor achtergebleven huisdieren. Informatie hieromtrent kunt u eventueel op internet vinden of u kunt hierover informatie bij een notaris inwinnen.