Reacties

Stichting dierenopvang Dumpie, namens mij, ik heet Bob, enorm bedankt dat jullie mijn baasje, David, die het ook heel erg moeilijk heeft op dit moment, hebben geholpen om mijn herhalingsrecept bij de dierenarts te betalen. Ik had nog enorm veel pijn in mijn pootje door een gescheurde pees en moest echt de medicatie hebben. Een lik en een poot van Bob.

Poes Bibi heeft door de sterilisatie, wat betaald is door Stichting dierenopvang Dumpie, kans gekregen op een nieuw huis, waar zij het enorm naar haar zin heeft. Ik, de ernstig zieke kater uit Zoetermeer, wil Stichting dierenopvang Dumpie ook namens mijn baasje heel hartelijk bedanken voor de adequate hulp die door jullie geboden is zodat ik naar de dierenarts kon gaan.
Als dit niet was gebeurd, verbleef ik nu in de poezenhemel.  Het gaat nu wel weer redelijk met mij en natuurlijk ook dierenartsenpraktijk Laakkwartier, miauw voor jullie inzet.

Stafford Baylee bedankt Stichting dierenopvang Dumpie voor het voer, speelgoed, kluiven, en het lekkers, wat al weken gesponsord wordt en hoopt dat ook de castratie gauw verwezenlijkt kan worden, dan ben ik een beetje minder dominant. Ook het soms uitlaten vind ik echt heel fijn.

Omdat deze Stichting zo goed bezig is, wil ik op het net een reactie plaatsen.
Het gaat om de goede actie die er is ondernomen voor de kat Bamboes door St. dierenopvang Dumpie Den Haag.
Wij zijn er zo blij mee en hadden minder slapeloze nachten dat deze kat geholpen is.

Mevr. Peroti, moeder van Bernice uit Rijswijk

Het nut van het sterilisatie noodfonds: geschreven door Sylvia te Den Haag:

Hallo lieve mensen, St. Dumpie start wederom een nieuw Noodfonds. Er zijn geregeld dieren die in nood verkeren. Stichting Dumpie vraagt uw hulp die bereid zijn een kleine bijdrage te geven voor dit fonds.

Sylvia schrijft als volgt:
Er is steeds minder hulp voor de dieren in nood, de artsen weigeren soms om te helpen omdat ze weten dat er niet snel geld zal komen.
Mensen help de dieren, het gaat om de dieren en niet om de mens of hij wel of niet zal betalen. Ik vraag een ieder lever een bijdrage voor dit noodfonds om dieren die echt in nood zijn te kunnen helpen. Het is uit een goed en puur hart voor de dieren, het gaat om de dieren, ben je een echte dierenvriend steun dit initiatief. Ik weet uit eigen ervaring soms bel je midden in de nacht naar een dierenarts omdat een dier in grote nood verkeerd en wat gebeurd er, oh, je kan het niet betalen, dan zoek je het maar uit, sommige dierenartsen zijn schaamteloos en meer en meer komt het voor.