• image

Weblinks
Artikelen bekeken hits

Dumpie op locatie

Voor donderdag 5 juni 2014 was Stichting dierenopvang Dumpie Den Haag uitgenodigd voor een congres te Utrecht, georganiseerd door Lokale Fondsen Nederland. Petje af, zo goed was alles geregeld. Zelfs minister Plassterk deed er zijn pleidooi. Het was enorm leerzaam en interessant. Er was ook veel belangstelling. Mevrouw Jetty Maturin was ook aanwezig, wat een lieve vrouw. In haar pleidooi deed zij een gebaar, ze maakte met haar vingers het teken L. Uiteindelijk wist de zaal wat de L inhield, LIEFDE, JA LIEFDE. Volgens mijn persoonlijke mening, Ella Haaker, kun je ook alleen d.m.v. LIEFDE, PASSIE, OVERTUIGING, VERTROUWEN, EERLIJKHEID, het elkaar gunnen van ieder zijn doel, waaronder ook de financiele steun, zonder jalouzie, elk fonds, stichting of vereniging tot een goed resultaat brengen.

Stichting dierenopvang Dumpie Den Haag.

Op 29 april jl. is stichting Dumpie op bezoek geweest bij de Dierenvoedselbank, Westhovenplein 42-46 te Den Haag. Natuurlijk niet zonder lege handen. Op 31 mei jl. werd de dierenvoedselbank officieel geopend door de burgemeester van Den Haag,  Wij zijn ook met een leuke donatie op bezoek geweest. Tussendoor heeft onze Secretaris ook nog een voedselpakket gestuurd. Helaas is het heel hard nodig dat ook dieren door een voedselbank geholpen worden. Niets is erger, als je onverhoopt in de problemen komt je ook hierdoor je beste maatje: je dier, kwijtraakt. Vandaar dat onze Stichting dit werk blijft promoten en steunen waar wij kunnen. Ikzelf, Ella Haaker, weet wat het is onverhoopt in de problemen te komen en hulp is daarom enorm belangrijk. Steun Dierenvoedselbank Haaglanden. Hondenvoer, kattenvoer, blikvoer, vogelvoer, manden, kluiven, alles is welkom.

Geef je om dieren, denk dan aan de dieren.