Bord voor de kop

Onlangs kreeg ik een email van mevrouw S. Kooiman (ex buurvrouw Bragastraat 6), met de mededeling dat ze nu in Australië woont en getrouwd is. Ook gaf ze aan het te betreuren dat het allemaal zo gelopen is en vond het spijtig dat ze geen gedag heeft kunnen zeggen. Het is echt niet te geloven, eerst helpt ze je met haar vriendje uit rancune, omdat je de lekkage via de VVE probeert te verhalen, naar de armoedegrens, hangen allerlei leugens op bij de gemeente en politie, naar nu ook wel is gebleken dat er wel degelijk sprake is van vriendjespolitiek en partijdigheid, moorden je dieren uit, en dan stuurt ze je doodleuk nog een email.

Zelf heeft ze ondergedoken gezeten om alle deurwaarders te ontlopen daar ze nooit aan haar financiële verplichtingen heeft voldaan, gaat doodleuk Nederland uit, en de deurwaarders hebben het nakijken. Ik ben in het bezit van verscheidene deurwaardersexploten, die mij in handen zijn gekomen, dus bewijs hiervan is er. Haar ex-vriend hitst de jongeren die hij bij Jeugdzorg behandeld op om mij te treiteren en te manipuleren. Haar ex-vriend belt mij met doodverwensingen, waar niets aan gedaan wordt. Het is nu wel een bewezen feit hoe rotter je bent hoe meer de gemeente, overheid en politie zich inzetten voor je om toch maar weer goed op pootjes te komen. Politie Laak weet zich niets meer te herinneren van wat er allemaal is voorgevallen. Wijkberaad Laak die je eerst op de een of andere manier een oor aannaaien weten ook helemaal van niets (meneer Olffers).

Ook is aan het licht gekomen dat de ex-buurman al zijn vriendjes in Den Haag ging bellen, nadat hij door zijn eigen toedoen de honden aan het blaffen had gekregen, met de mededeling dat ze moesten bellen naar de politie omdat ze last hadden van geluidsoverlast door blaffende honden vanuit mijn woning. Steeds meer wordt duidelijk dat gemeenten en zelfs politie leugens en bedrog hanteren om hun zin te krijgen om iets gedaan en kapot te maken. Een rechtssysteem die aan machtsmisbruik en partijdigheid doet. De oplichters liggen niet meer wakker van alles wat ze aangericht hebben omtrent schulden e.d., die beginnen gewoonweg elders weer opnieuw. De achterblijver zit met een onverkoopbaar huis vanwege 12 jaar durende lekkage, waardoor verhuizen naar het koophuis in België niet mogelijk is, wij zijn letterlijk naar de klote geholpen. Ella Haaker Den Haag.